יום ראשון, 21 באפריל 2013

כיסוי דק לגלקסי 4

כיסוי דק לגלקסי 4 יכול להיות רעיון טוב מאוד ורעיון רע מאוד. מרבית הכיסויים הדקים לגלקסי 4 עשויים משכבה אחת של פלסטיק או של סיליקון והם אינם תורמים להגנה כלל, להיפך.

כיסוי סיליקון לגלקסי 4, למרות מחירו הזול, מציע הגנה נמוכה בלבד בפני נפילות ומכות ובמקרה של שמיטת המכשיר מגובה הכיס לרצפה הוא לא יוכל למנוע את ניפוץ המסך (1,500 ש"ח, אאוץ') או נזק אחר למכשיר.
כיסוי פלסטיק לגלקסי 4, מצד שני, יוכל אולי לספוג נפילה מקרית כזו, אך במקרה של נפילה על המסך עצמו אין הגנה כלל ואנו צפויים להליש סכום כסף נכבד שוב.



אך יש כיסוי דק לגלקסי 4 שיוכל להגן על המכשיר שלנו גם במקרה של נפילה רגילה וגם במקרה של נפילה על המסך. כיסוי העשוי מחומר בשם TPU משלב בתוכו  את היתרונות של כיסוי סיליקון לגלקסי 4, יחד עם העמידות של כיסויי הפלסטיק השונים. 
הכיסוי לגלקסי 4 דקיק, כ-1.6 מ"מ עוביו בלבד והוא מכסה את המכשיר מכל צדדיו. הוא משאיר גישה נוחה לכפתורים ולכניסת ההטענה ויציאת האוזניות אך לא יותר מכך. הכיסוי לגלקסי 4 מוגבה מעט מעל פני המסך כך שגם אם המכשיר נופל על המסך, הכיסוי לגלקסי 4 שם כדי לספוג את עוצמת הנזק. 

הכיסי לגלקסי 4 מ TPU מולבש בקלות על המכשיר ולא מתקלף ממנו (בעיה ידועה לשמצה בכיסויי סיליקון לגלקסי 4) והוא רך מספיק כדי לא לסרוט את גב המכשיר (בעיה ידועה הכיסויי פלסטיק לגלקסי 4). יחד עם מגן מסך לגלקסי 4 אנו נקבל הגנה מלא  מכל הצדדים ללא תוספת עובי ניכרת. המגן לגלקסי 4 זמין בצבעים מרהיבים והוא שקוף מעט כך שמומלץ לבחור בצבע המשתלב היטב עם צבעו של המכשיר עצמו. זהו כיסוי לגלקסי 4 שיתאים למי שלא מחפש את ההגנה הטובה ביותר אך חשוב לו לשמור על מכשיר דקיקף נאה ויעיל.

לרכישת כיסוי לגלקסי 4 כנסו לאתר היבואן iphonecover.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה